Aloita Taekwondo!

Mukaan pääset milloin vain, aloita taekwondo nyt!

Tervetuloa salillemme katsomaan tai kokeilemaan taekwondoa sinulle sopivassa ryhmässä. Ota yhteyttä, vastaamme mielellämme kysymyksiin.

Harjoitukset pidetään seuran omassa salissa, osoitteessa Antinkatu 10.

Aloita taekwondo - saat hyvää mieltä, uusia ystäviä, terveyttä edistävää liikuntaa ja opit kamppailutaitoja.

Lajina taekwondo on monipuolinen ja se tarjoaa hyvää fyysistä harjoitusta niin kasvavalle nuorelle kuin kuntoliikunnasta kiinnostuneelle aikuisellekin.

Laji sisältää erilaisia potkuja, lyöntejä ja torjuntoja, joilla on kamppailumuodon lisäksi terveyttä edistäviä vaikutuksia. Taekwondoliikkeet on suunniteltu harjoittamaan vartalon kaikkien osien koordinaatiota, voimaa ja liikkuvuutta. Taekwondoa onkin kehitetty kilpailumuodon lisäksi terveysliikunnallisin perustein. Lisäksi Taekwondo kehittää itsepuolustusvalmiutta ja vahvistaa harrastajaa henkisesti.

Iisalmen Taekwondo Ry järjestää myös uusille harrastajille suunnattuja strartti- ja peruskursseja. Uusista kursseista tiedotamme etusivulla.