Iisalmen Taekwondo ry

Hyvän mielen kamppailukoulu

Iisalmen Taekwondo Ry on vuonna 2000 perustettu liikunta- ja urheiluseura, joka tarjoaa monipuolista liikuntaa kaikenikäisille taekwondon muodossa. Taekwondo on perinteinen kamppailu- ja itsepuolustuslaji sekä kuntoliikuntamuoto.

Iisalmen Taekwondo ry on Suomen Taekwondoliiton jäsen ja kuuluu sen alaisuudessa Suomen Olympiakomiteaan sekä euroopan että maailman taekwondoliittoon. Seura on sitoutunut Sim UU toimintaan.

Iisalmen Taekwondo on hyväksytty mukaan Olympiakomitean Tähtiseura-laatuohjelmaan. Seuralle on myönnetty Tähtiseura -tunnus lasten ja nuorten sekä aikuisten toiminnasta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.