SENIORITAEKWONDO

Senioritaekwondo on senioreille eli noin yli 60-vuotiaille. Keskiviikkoisin treenataan senioreiden kanssa klo 9 - 10.

Senioritreeneihin pääset mukaan jäsenmaksulla 20 €, joka on voimassa vuoden 2024 ajan. Muutaman kokeilukerran jälkeen voit tehdä päätöksen mikäli jatkat ryhmässä.

Harjoittelemaan voit tulla mukaan matalalla kynnyksellä, ja treeneissä seuraat omaa kehoasi ja kuntoasi. Tarvitset mukaan vain vaatteet, joissa on helppo liikkua, pienen pyyhkeen jalkojen pesua varten, sandaalit tatamille kulkua varten sekä juomapullon.

Treenit järjestetään seuran omalla tatamilla Antinkatu 10, 74120 Iisalmi. Rakennuksen sisäpihan parkkipaikat ovat varattuina yrityksille, mutta vieressä oleva parkkipaikka on kaikkien vapaassa käytössä.

Tule paikalle katsomaan ja kokeilemaan, ilmoittautumista ei vaadita!

Lisätietoa: Minttu Koskinen, 040 416 3929, minttu.koskinen@gmail.com