TENAVATAEKWONDO

Tenavataekwondo on syksyllä 2023 joka toinen sunnuntai klo 14:00 - 14:40.

10.9, 24.9, 8.10, 29.10, 19.11, 3.12 ja 17.12

Tenavataekwondo

Tenavataekwondo on pienten 4-6-vuotiaiden lasten oma ryhmä. Harjoituksessa tutustutaan leikkimielisesti taekwondoon, harjoitellaan keskittymistä ja yhdessä toimimista sekä opitaan liikunnan perustaitoja, kuten hyppyjä, tasapainoilua ja koordinaatiota.

Vanhemmilla on mahdollisuus seurata harjoitusta tai halutessaan voi tulla mukaan avustamaan harjoitteissa ja välineiden laitossa.

Varusteeksi riittää T-paita ja urheiluhousut. Kannattaa ottaa mukaan myös juomapullo ja pyyhe jalkojen pesua / kuivaamista varten. Seuran kautta voi myös ostaa taekwondopukuja. Harjoituskauden päätteeksi pidetään päätöstilaisuus jossa pienet lapset saavat vyöhön kiinnitettävän natsan ja tasomerkinnän. Pienillä lapsilla painopiste liikunnallisten taitojen oppimisessa ja ryhmätaidoissa, joten värivyöarvoja suoritetaan sitten kun lapsi siirtyy harjoittelemaan 7-12-vuotiaiden junioriryhmään.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Jari Kanninen