Urheilutoiminta eli valmennuksen linjaus

Kuvaus tulossa.

Kilpaileminen

Kilpailutoiminnan periaatteet

Seuran tukee ja kannustaa aikuis- ja lapsiharrastajia kilpailutoimintaa. Kaikkien yhdenvertainen oikeus osallistua ja olla osallistumatta kilpailuihin huomioidaan. Kilpailuihin liittyviä asioita käsitellään lasten, nuorten ja vanhempien kanssa.

Salikilpailut

Salikilpailuja järjestetään 1-2 kertaa/kausi. Salikilpailut käsittävät molemmat lajin kilpailumuodot (ottelu ja liikesarjat). Salikisojen tarkoituksena on kannustaa seuran harrastajia tutustumaan kilpailutoimintaan. Salikilpailut antavat myös mahdollisuuden
kilpailukokemukseen Iisalmessa ja ne palvelevat myös niitä joita kiinnostaa kilpaileminen harrastustasolla. Salikilpailuissa lapsilla ja nuorilla on mahdollisuus kokeilla omia rajojaan ja kokea tunne-elämyksiä kannustavassa ilmapiirissä. Salikilpailuissa noudatetaan kilpailutoiminnan suosituksia. Junioriharrastajille seura tarjoaa taito- ja salikilpailuja tai ns. monikisoja joissa junioriharrastaja pääsee haastamaan itseään erilaisissa taitotekijöissä sekä lajinomaisissa erikoistekniikoissa ja tietysti taekwondon kisamuodoissa.

Suomen taekwondoliiton kilpailut

Kilpailutoimintaa edistetään tukemalla jäseniä kilpailumaksuissa ja matkakuluissa mahdollisuuksien mukaan. Kulujen korvaamisesta päättää johtokunta. Seuramme haluaa tuoda kilpailutoiminnan lähemmäksi seuraa ja siksi kisamatkoja kilpailuihin ja kisapaikoille
pyritään järjestämään aina kiinnostuksen ja mahdollisuuksien mukaan.