Strategia

Kasvattaaksemme harrastajamääräämme, järjestämme monipuolisesti, eri teemaisia taekwondoharjoituksia eri ikäryhmille useina päivinä viikossa. Seuramme harjoituksissa kaikkia kohdellaan tasapuolisesti ja tasa-arvoisesti, kuitenkin pyrimme huomioimaan myös harrastajien yksilölliset tarpeet. Perus- ja starttikurssien järjestäminen kausien alussa madaltaa kynnystä aloittaa harrastus.

Useat leiri ja kisatapahtumat ovat pitkän matkan päässä, ja järjestämällä niitä itse luomme useammille seuramme harrastajille mahdollisuuden osallistua ja kokeilla kilpailua.

Dan-valiokunta hallitsee taekwondo-osaamisen ja vastaa seurassa opetuksen laadusta ja perinteiden mukaisesta toiminnasta, Sim uu - arvojen mukaisesti. Laadukkaiden harjoitusten mahdollistamiseksi tarvitsemme osaavia ja innokkaita ohjaajia. Kouluttautumalla ja järjestämällä ohjaajakoulutuksia tuemme ohjaajien toimintaa ja osaamista.

Dan-valiokunta ja johtokunta yhdessä suunnittelevat toimivan ja mahdollisimman monia palvelevan harjoitusaikataulun vuosittain, ohjaajaresurssit huomioiden.

Iisalmen Taekwondo ry:n toiminta toteutuu vapaaehtoisvoimin ja toiminta toteutetaan pääasiassa seuran omalla salilla.

Selkeällä, avoimella ja suunnitellulla johtokuntatyöskentelyllä mahdollistamme seuran kehittymisen ja pysymme taloudellisesti vakaana.