Ohjaajat

• Simo Jokinen 5. Dan
  • Jari Kanninen 5. Dan
  • Pasi Kanninen 5. Dan

Taekwondossa neljännen asteen mustan vyön saavuttaneesta käytetään nimitystä Sabumnim (opettaja). Koulun opettajat johtavat Dan-valiokunnan toimintaa ja vastaavat seuran opetuslinjasta sekä vyönmyöntökoulutuksista. Pääopettaja määrittelee seuran vyökoevaatimukset ja vastaa vyöarvojen myöntämisestä. Iisalmen Taekwondo Ry kunnioittaa ja seuraa myös Sabumnim Marcos Kuusjärven (Vihti-Nummela Mudo Taekwondoseura), opetuslinjaa sekä on sitoutunut myös Sim Uu -toimintaan.

Vastuuohjaajat

Jokaiselle seuran harjoitusryhmälle määritellään kausittain vastuuohjaaja ennen kauden aloitusta pidettävässä ohjaajapalaverissa. Vastuuohjaaja vastaa ryhmänsä harjoitusohjelmasta ja ohjaamisen järjestämisestä sekä tiedottamisesta harrastajille ja huoltajille. Vastuuohjaajat huolehtivat vyökokeiden järjestämisestä yhdessä mustien vöiden kanssa.

Edellytyksenä vastuuohjaajana toimimiseen on vähintään 1-tason ohjaajakoulutus tai vastaava liikunta-alan pätevyys.

Apuohjaajat:

Apuohjaajana toimiminen on hyvä keino tutustua ohjaamiseen.

Uuden ohjaajan aloittaessa toiminnan seuran ohjaajana huolehditaan, että hän ymmärtää vastuunsa lasten kasvattajana ja esimerkkiroolinsa toimiessaan lasten ohjaajana ja valmentajana.

Ryhmien vastuuohjaajat kevät 2024:

Junnut s. 2013-2011:

• keskiviikko: Minttu Koskinen